Reisverslag 0 De voorbereiding

11 maart 2018 - Zwolle, Nederland

De eerste voorbereidingen voor ons Sabbatical leave zijn gestart: de reis via o.a. Dresden, Wenen, Podgorica naar Griekenland is in grote lijn uitgestippeld. Ik moet zeggen, de voorpret is al de moeite waard:). Natuurlijk gaan wij ons  straks allerlei mutaties op het oorspronkelijke plan veroorloven, afhankelijk van onder andere de conditie van de auto en zijn passagiers, de vriendelijkheid van de lokale bevolking, de gesteldheid van ons humeur en de voorspellingen van meteorologische diensten (inclusief hun uiteindelijke uitwerking). Kortom, het kan (ook letterlijk) alle kanten uitgaan. Wij hopen in elk geval uitgebreid te genieten van het komende voorjaar in Mediterrane streken; het voelt heel bijzonder om ons hier zo uitgebreid in onder te kunnen dompelen. Met deze reislogger maken wij jullie deelgenoot van onze avonturen, enerzijds omdat wij in den vreemde toch behoefte hebben aan onze vertrouwde thuisbasis , en daarnaast natuurlijk om jullie af en toe een beetje jaloers te maken. In elk geval gaan we op deze manier ook veel aan jullie denken.

1. Gerdien:
    4 april 2018
    Ja hoor! Zijn benieuwd!!
  2. Pieta:
    4 april 2018
    Alvast een fijne reis, geniet er van!
  3. Herma:
    6 april 2018
    Heerlijk vooruitzicht! En jaloers zijn we nu al ;-)
  4. Marinus:
    6 april 2018
    Mooie reis, geniet er samen van.
  5. Gea:
    9 april 2018
    Heerlijk om in deze periode zo'n mooie lange reis te maken! Ik weet hoe het is, en ik bewaar hele goede herinneringen aan die reis, dus ja, ik ben ook best een beetje jaloers....
    Veel plezier!
  6. Hanneke:
    11 april 2018
    De eerste regels van een heerlijk reisboek zijn nu al geschreven. Wat ontzettend leuk om een beetje mee te reizen met jullie. Geniet van al het moois om je heen en elkaar!
  7. Gert:
    11 april 2018
    De groencontainers zijn geleegd en dat geeft jullie vast extra ontspanning tijdens jullie Europeese toer.
    Geniet en wij zien uit naar jullie route, hotspots en belevenissen.
  8. Lies de Bloois:
    20 april 2018
    Heel leuk en heel jaloers. Maar jullie veel plezier en avontuur toegewenst! Geniet ervan.